judicium oh judicium.....

hari jumaat......ari judicium tahap 1 untuk aku dengan semua kawan2 KOAS yg lain......kitorang judicium kat gedung P3D yg baru.......kitorang disuruh datang jam 10 pagi......tapi mcm biasalah...acara tetap gak mula dalam kul 11......n kitorang di kumpul dekat dalam dewan yg boleh memuatkan lebih dari 200 org.......n sedih tul tgk dewan nie...dewan yg mcm tak siap lagi jer.....tapi dah di pakai wat judicium kitorang...........



gambar pertama adalah gambar side depan......manakala gambar yg kedua adalah wing kanan aku


gambar yg ketiga nie adalah gambar wing kiri aku.....sebenar2nya nk ambik gambar side yg sama mcm kat wing kanan......tapi entah mcm ner...gambar si intan tue leh terselit lah pulak.....dah lah tue siap menjelir kan lidah lak tue.....nasib lah lidah kontot...hehehhehehehhehe....gambar yg ke-4 lak, gambar side belakang....cuba tgk...nampak giler kan yg dewan nie mmg belum siap lagi........



heheehheheehhehehe..........nie adalah muka2 happy masing2 setelah di umumkan judicium tahap satu......(muka jer happy....tapi dalam hati cuak sebenarnya...sebab nk exm compree isnin nie....dengan kondisi yg tak habis belajar lagi......) tapi nk wat mcm ner....nk tak nak kena gak face it........p/s: aku perasan lah...ezee kan kl dier ambik gambar kat camera aku...dier mesti wat pose yg ala gedik sikit.....apa kamera aku nie ada daya tarikan untuk berposing mengedik ker?hehehehhehehehhehehehhehhee.....mati aku kl ezee tau nie......

setelah di beri penerangan yg serba lengkap tentang syarat2 untuk exm compree n teknik2 menjawab exm compree.......lebih kurang dalam kul 1245 baru lah selesai.........then kitorang pun balik n gie makan......

No comments:

Post a Comment