malam minggu

malam nie........aku kuar gathering dengan member2 lain...........intan,aliah,wanie, napi, farah, iemah,feela n aku sendiri..........kitorang dinner kat kacapiring sebelum kitorang menonton movie yg lagi hangat di pawagam.........transformers 2



cerita nie aku mula tgk dalam kul 930mlm....n slesai dalam kul 1200mlm......menurut aku cerita nie best lah........walaupun mcm agak simple pada aku......sebab optimus tak banyak kuar watak dier......sebab awl2 cerita di dah mati.........n dier hidup semula biler dah nk habis cerita......erm...pendek sangat watak yg deir lakon kan pada aku........tapi biasalah kan...mcm cerita hindustan...hero mesti susah dulu baru senang akhir cerita.............tapi walau mcm ner pun pada aku OPTIMUS PRIME tetap handsome n macho.............

thanks intan dah ajak deja tgk wayang nie........lain kali kl nk tgk ajak lah deja lagi yer.........

No comments:

Post a Comment