Piercing

yup2......lama dah tak upload blog nie........last 2 blogs intan kata sedih.......so intan duk risik2 tanya kat wanie kenapa blog yg aku wat cerita sedih2......manalah tau aku da probs dengan my mr.abang........hehehhehehehehhe.....tapi aku kata kat wanie..."jawab kat intan, rahsia" sambil kenyit mata kat wanie.......hehhehehehhehe....sorry intan.....tak ada per2 pun...thanks for ur concernt........

oklah berbalik kepada tajuk blog aku hari nie......hehehhehehehehhe...."Piercing". sebenarnya aku baru piercing baru......kat telinga aku...tambah lagi sepasang subang kat telinga aku......idea nie dah lama dah timbul....dari masa aku kat kuliah kat jatinangor lagi.......tapi oleh kerana sebab2 tertentu niat tue terbiar jer mcm tue........


erm....nie nie leh timbul lagi, biler angah aku ari tue kawen dier bagi aku subang.......so aku fikir2 dari aku biar jer subang tue tak berpakai.....so niat aku nk piercing dulu timbul lagi......aku suarakan hasrat hatiku pada umie..... hehehehhehehehehehehhe.....ternyata aku kena bebel........umie kata "buka jer lah yg lama, ganti dengan yg baru." tapi aku yg tak nk...sayang dengan subang yg dah hampir 22 thn aku pakai....tue yg aku fikir nk tindik baru jer......."kahkahkahkah.....padan muka" kata usop pada aku......."jangan lupa kl nk piercing,wat lah satu badan"kata walid perli aku.......ceh aku lak jawab "erm...cantik gak kl piercing kat pusat n lidah...nampak seksi....kl setakat kat telinga org tak nampak sebab akak pakai tudung kan?"kata aku lak.....terkejut walid........hehehhehehehehhehehehhee......rasa jahat lak aku.........tetiba satu cubitan kena kat aku....owhss....sedapnya....."jangan nk mengada2"kata umie sambil beliak matanya......angah n daeng no komen.........erm....terbantut lagi niat aku.......



nielah dier subang yang bagi kat aku...........

tapikan biler aku balik sini dah 3minggu n aku ada masa free......aku minta tlg fizah carikan tempat untuk piercing kat PVJ, masa dier kuar jalan nk foto2....wow....fizah kata ada.......so aku pun aper lagi...hehehhehehehhehehe...melanjutkan lah niat aku yg terbantut tue......nekad giler aku......aku piercing di temani oleh fizah, farah, imah........

ok now cerita masa aku piercing.......masa embak tue spray kan analgesik kat cuping telinga aku...sejuk jer rasa......ceh2...aku pun dah siap sedia, tak nk fokus kat acara tindik ne.....nk elakkan rasa sakit.....so si fizah, farah n imah nie ajak lah aku berbual.....bual punya bual...biler jer embak tue tindik jer telinga aku...terus aku menjerit.....huhuhuhuhuhuhu...leh tahan lah gak sakit.....tapi kejap jer...then selebihnya berdenyut jer rasa.......ketawa jer bebudak nie tgk aku menjerit......biler telinga sebelah lak.... aku tak menjerit....tapi aku pegang kerusi kuat2 sebagai tanda tahan sakit n elak dari aku menjerit lagi......huhuuhuhuuhuhu...lagi sekali aku kena ketawa dengan dek bebudak nie...........tapi sebelum piercing tue sempat gak kitorang diberikan masa untuk memilih subang yg nk di pakai buat tindik.........pilih ya pilih........akhirnya aku dapat yg aku nk.....subang bentuk star....tak lah besar sangat....simple n kecik jer.......aku bayar rp30000, untuk piercing siap dengan subang yg aku pilih tadi.......

nie lah dier subang yg aku duk pilih2 untuk dijadikan sebagai medium untuk di tindik....

now dah seminggu aku piercing......n masanya untuk ganti subang.........hehehehhehehehhe....sukanya aku......(p/s: sebenarnya aku da gambar telinga aku masa aku dah tukar subang...nk upload tapi tak leh....sebab tak leh...hehehhehehehhehehe)then tetiba aku duk terfikir.....matilah kl umie aku tau......memang aku kena bebel lagilah jawabnya.....hehehehehehhehe......sorry umie...buat kali nie anak umie yg sorang nie tak dengar kata......lain kali tak wat lagi.......

No comments:

Post a Comment