not yet

two last week balik jer dari oncall....aku terus siap2 untuk gie ker my childhood bestfriends.......wow...si nice.....mcm pinang di belah dua....sama cantik n sama padan, majlis nya pun meriah, then si DJ nya berbicara pun dengan bahasa jawa......i'm enjoying the ceremony...walaupun aku rasa aneh(biasanya gie wedding mana ada embah n umie...nie aku nmember2)...........but aku happy for him...sebab dier dapat aper yg dier impikan selama nie.......so lepas nie aku tak adalah dengar org call aku duk bercerita yg dier bersedih jer.....hehehhehehehehhe.......tapi dalam masa yg sama....hati aku jadi sedih.....sebab lepas nie aku kena menjaga jarak antara aku dengan dia and aku merasakan yang aku akan kehilangan kawan baik aku........kawan yang aku perlukan untuk shared cerita sedih n happy aku.......kawan yang boleh aku kacau biler2 jer masa........tapi tue dulu...masa dia zaman bujang...tapi nie biler dah kawen,,,,,tak boleh dah.......

balik dari wedding tue aku n member2 yg lain terus jer gie umah aku.......umie n embah masak soto.......makan lagi kawan2 aku nie...hehhehehehehehhe........

malan aku tido mati...tak sedar apa2 pun.........tapi sempat jer aku terfikir....dier dah selamat dapat apa yg di impikan...aku biler lagi yer......setiap kali kau tgk baby n anak kecik....aku rasa teringin nk go through all the sequent, getting married,pregnant,giving birth, and having own child........tapi insyaallah......masa tue akan tiba jua...cuma tak tau biler.....

No comments:

Post a Comment