my tunang day

hari nie adalah hari yang akan jadi kenangan dalam hidup aku n dia........hari di mana aku kitorang mengambil 1steps forward dalam our relationship........16/7/2011

baju tunang aku yang tunang aku pilihkan.......

alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...walaupun ada beberapa selingan perkara yg berlaku......tapi majlis berjalan denganbaiknya...thanks to embah, angah walid n semua nya yg terlibat dah membantu dlm menjayakan my majlis tunang.


embah yang menjadi org kuat aku masa di hari aku tunang

perbincangan terakhir selepas jamuan makan sebelum pihak keluarga lelaki pulang

Akhirnya termetrai dah yg aku dah jadi tunang org.....insyaallah bulan nov ember nie aku jd isteri org lak.......wah...banyak menda nk kena buat dalam masa yg pendek........takut tak sempat jer.......mudah-mudahan Allah permudahkan kerja aku.....amin..

angah aku yang ada kat sisi aku selalu sepanjang majlis.....

embah yang kepenatan lepas majlis selesai...kesian embah.

ini dia tunang saya.........

No comments:

Post a Comment