3 more days

herrrmmmmm............hari nie hari ker 2dah aku duk bilik......sebab aku kena study.....yer lah 3 hari lagi aku nk kena sit for remedial exm for MDE.....huhuhuhuhuhuhu........cuak aku.....banyak kemungkinan yg aku dah terbayang kl peluang terakhir nie aku persia2 kan mcm tue jer.....

mlm lepas kuar nya result puas dah aku mengurung diri kat bilik....menangis sakan......sampai lupa nk makan n menangis sampai tertido2.......hhuhuhuhuhuhuhuh.......buruk tul perangai.....tapi tak per pagi nya bangun dah rasa lega.......umie kata aku mcm budak kecik.....kalah si anip......hehehhehehehehhehhee......tapi nk mcm ner...tue lah aku.....

sebenarnya hari nie gak dah dua hari aku n ainul plan nk gie jogging sama....tapi di sbb kan dier ada hal yg tak leh nk elakkan...rencana tue terpaksa di batalkan......tapi yg kelakarnya si ainul nie lak gi hantar kan sarapan lak wat aku........terkejut aku......dier kata dia belikan sebab aku tak makan mlm td.....mmg aku tak makan pun mlm td....sebab aku nk study n aku tak nak mengantuk...tue yg aku tak makan..tapi mana lak si ainul tau nie...aku pun tak tau.......tapi tak apa lah ainul....thanks dah beli kan sarapan wat deja......hehehehhehehehhee....rasa jadi segan lak........



nie dier nasi kuning n gorengan yg ainul beli kan wat deja.......thanks ainul......

ok lah...perut dah kenyang......sekarang nie masa untuk study.........fokus2.....kena study smart......aku tak nk extands n aku gak tak kecewakan umie.......

2 comments: