Remedial MDE compree...........

sepatutnya aku nk post blog nie semalam........tapi di sebab kan semalam aku mengantuk sangat sebab tak cukup tido plus terlalu banyak makan nasi goreng intan wat...mata aku menjadi berat sehingga aku tdo awal sangat mlm td

semalam aku sit for remedial MDE compree yg aku tak lulus minggu lepas.......alhamdulillah aku leh jawab soalan MDE tue...walaupun ada gak yg aku tak yakin jawaban nya, n ada gak yg aku tembak jer sebab aku tak tau jawapan dier......tapi leh nk di katakan 80% aku yakin........hehehehhehe...tapi biler balik umah aku duk cheak balik jawapan2 kepada soalan aku tadi.......huhuhuhuhuhu...keyakinan aku jadi menyusut......kira2 tinggal dalam 60% jer keyakinan aku......malam tadi tue...tido awal selain sebab kekenyangan....risau pun ada gak.....otak aku dah fikir yg bukan2...mcm ner kl aku tak lulus....aku tak leh magang...then aku graduate lambat....mcm2 lah aku dah fikir....sampai lah aku tertido.....huhuhuhuhuhuhu.....tue lah mr.abang aku kata kl yg aku nie suka sangat cuak........semuanya nk cuak.......

semalam tue.....pagi2 lagi lepas aku bangun ainul dah sms aku...tanya kl aku dah bangun lum....
then dalam kul 645pg lah gitue dier datang bawak kan akun ezee sarapan...dier kata aku nk exm...kena sarapan dulu......kang lapo n tak leh jawab.....hehehehhehee....so sweets ainul....thanks ainul.....mas tue terharu gak......dalam hati aku kata untung aku dapat shared kazen ngan ainul....
hehehehehehhehehehe.....thanks ainul......

sampai tempat exm.....duk sibuk cari tempat duduk yg strategik......nk gak duduk sebaris n berdekatan dengan ezee, mie, ehsan, lelly n manda.......padahal mcm lah leh tiru kan....dah lah yg exm sikit....kl tiru senang giler lah nk kantoi.....tapi mcm ner pun nk gak duduk berdekatan...sebab nk rasa selamat n rasa yakin waktu menjawab sebab kawan2 kita da dekat kiter...walaupun sebenarnya ia tak membantu pun kita dalam menjawab soalan kl kita tak dapat jawab.....hehehhehehehehehhe.....tapi tak apalah...biar lah..nk exxm...hati nk kena tenang.....

balik dari exm.....intan n ezee datang umah....melepak kat bilik aku sambil makan nasi goreng yg intan wat.....sambil2 tue duk tgk movie.....cerita Grey's Anatomy S05E17 ( intan coppy separuh jer)...then tgk cerita Confessions Of a Shopaholic dan cerita Qhaby kusry Qhaby Igam.......tgk cerita nie aku n intan duk gelak jer...sebab kelakar dengangelagat si Rusdi Ramli n Hans Issac.....tapi dalam kitorang gelak2 tue...si ezee leh tidor dengan lena nya......eishhh2x.....penat kitorang gelak sakan...tapi dier tido mati...tak sedar pun.....hehehhehehehehehehe.....

petang sikit dah nk dekat maghrib tue ainul datang.....ambik dier nya notes yg dier pinjam kan kat aku....sebenarnya aku ingat nk antar ari nie...tapi ainul dah datang lak.....aku nk tolong dier kata tak apa lah pulak......erm......segan lak aku jadi nya....last2 lepas aku suruh dia dinner kat umah...coz ika masak nasi lemak.....lepas dier dinner baru lah aku kasi dier balik.....hehehhehehehe...then tak sangka lak si CEBE datang umah.....dia kasi aku oley2....dia kata dier nk ucapkan selamat pada aku n wanie....sebab lepas nie kitorang magang tak sama dengan dier dah...dier takut kitorang dah tak jumpa dier lagi.......tue yg dier datang denga kasi oley2.....huhuhuhuhuhuhuhu...baik sungguh si cebe nie.....



nie oley2 yg si Cebe bg kat aku semlm.....
ainul kata bandrek nie memang keistimewaan bandung lah.....
thanks Cebe......

2 comments:

  1. SELAMAT STUDY,JADI INSAN BERJAYA...AHA...kalau sdra mara u nak bisnes, ni saya stokis BIO ASLI BPAHAT....JOIN FREE dlam blog saya...ok maaf mengganggu anda

    ReplyDelete