Sorang mengidam sorang lagi duk lepas gian

hhehehehehhehehhehehhe..........tajuk menarik kan.....even nie berlaku mlm td.......di sebab kan kepenatan sangat setelah boleh dikatakan seharian aku kuar jalan dengan wanie untuk cari baju konvo, tukar duit n gie imgrasi.....mlm lepas isyak...aku dah siap pakai baju tido n baring atas katil...tetiba lak aku dapat Sms dari si lepet...tunang wanie....."wei deja aku da nk bag ko sumting...tapi ko kena lah datang sebab aku tak datang sabar....wannie dah ada kat tenteram"......huh...dengan malas nya aku pun tukar suar sarung jaket n pakai tudung...gerak ker tenteram.......rupanya si wanie nk suruh aku wat sport check...hehehhehehehhe...tul tak wanie.....

on the way balik si ainul(org yg mengidam) dengar suara aku n wanie....then dia kuar n kata kl dier teringin nk makan martabak sambil memberi pandangan bermakna pada aku.....nak suruh aku teman lah tue, tapi tak cakap...tau sangat.....dier ajak ber jalan kaki ker RSHS....huhuhuhuuuhu...pegal kat betis aku gara jalan2 pagi2 tadi tak hilang lagi...mlm lak si ainul nk ajak gie beli martabak........erm...entah mana datang idea nie..tetiba aku teringatkan motor napi.....so pinjam lah moto napi.................selamat betis aku dari bertambah pegal...hehehhehehehhe......lagi pun dah lama gak aku tak bawa motor...muka senyum bahgia....

naik motor ngan ainul ok jer.....satu jer masalah nya......bukan sebab berat dier(malah tak terasa pun......betoi tau ainul...tak perli pun) tapi dier suka berlaga helem ngan aku sepanjang perjalan pergi n balik.....hehehehhehehehhe...tapi tak apa...it fun...leh jadi kenangan n bahan cerita nanti biler di masa akan datang kita wat gathering....hehehhehehehehhehhehe......




thanks ainul.....sebab dah belanja deja murtabak.....upah temankan ainul...hehhehehehehhehe......

No comments:

Post a Comment