Happy...happy shopping

hehehehhehehehhehehehehe............bestnya hari nie aku n wanie kuar ker pasar baru......mmg dah plan lama.....sepatutnya fiqa yg kena temankan......tapi di atas sebab2 tertentu dia tak dapat temankan aku......tue yg aku terpaksa tarik wanie temankan aku ker pasar baru. mujur wanie nk tukar duit kat GMC......sejalan lah.....selain tue wanie gak recommend kan aku kedai kain yg selalu mak dier shopping untuk kain dier nk kawen.......hehehehhehehehehhehe....

awalnya,pekerja kedai tue tanya aku kain warna apa ygaku nk...biler dah bgtau warna yg aku nk.....dier mula lah tunjuk kan kain2 mengikut warna2 yg aku nk.....tapi tetiba mata aku terpandang satu kain yg menarik pandangan mata aku.....terus aku suruh bapak tue ambik n tunjukkan pada aku....hehehehehhehehehe...ternyata pandangan mata aku tak menipu....kain tue mmg cantik pun......hehehehhehehehehhe..........aku suka......

na.....biler bapak tue dah potong kain tue baru lah aku yg pandai nie gie tanya harga......tanya punya tanya.......tawar punya tawar......sekali harga terover budget aku........hhuhuhuhuhuhuhuhu.......tapi tak aper....sebab aku dah suka kain tue...aku pun tak kisah......so aku bayar jer....kl lah umie aku tau...matilah aku kena bebel.....boleh cair ear wax aku.....hehhehehehehehhehehehe....si wanie lak dah rasa bersalah...sebabdia recommend kan aku kat kedai yg mahal n menyebabkan aku beli kain tue sampai terover2 budget........hehehehehhehehe........aku kata kat dier.....tak payah lah nk rasa bersalah.....coz kl aku tak nk aku tak akan beli pun......n aku pun tak kisah beli......hehehhehehehehhehehehehe.....

thanks wanie dah temankan deja n dah tunjuk kan kedai tue.......hehehehehehhehehehe....setiap kali tgk kain tue aku mesti senyum suka.....sebab aku dapat yg aku suka.....sampai wanie kata masa kitorang dah balik umah "deja jgn senyum sorang2 yer..." hehehehhehehehehehhehe..........aku lak jawab....."dah senyum pun...wanie lambat lah cakap....hehehehhehehehe"...........

mlm nie aku mesti tido dengan senang hati......yup...besok dah boleh kosentrasi belajar wat kompree.......hehehehhehehehehehhe...thanks again wanie......

4 comments:

  1. hehehehheheehhe....
    nk tgk kena dtg umah...
    or tunggu lah masa konvo.....
    hehehehhehehehehehhe........

    ReplyDelete
  2. dah nengok dah, cantik!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. thanks......kl wanie tak temankan deja tak jumpa kot kain tue.....thanks wanie.....

    ReplyDelete