Syukur

Semalam result remedial aku keluar...aku cuak sangat kl aku tak lulus....kepala otak aku dah banyak fikir yg bukan2 sampai mlm semlm aku tak dapat tido dengan lena......tapi biler pengumumman result kuar....n aku lulus....alhamdulillah.....aku bersuyur sangat pada Allah SWT.
balik umah terus aku berwuduk n wat sujud syukur......

aku bersyukur sangat aku dapat habis kan KOAS aku pada tahap 1 biler di umumkan yg aku lulus remedial kelmarin.....betoi kata umie...Allah saja nk menguji umat dia yg dier sayang....nk tgk sejauh mana kita leh terima dugaan Nya pada kita n sekuat mana iman kita kepada NYA......

sepanjang tempoh after aku dapat tau yang aku tak lulus dengan hari aku exm remedial...umie n ainul tak putus2 bgtau aku....remaind kan aku...study n dalam masa yg sama kita kena berdoa pada ALLAH n jangan putus asa.....n selalu ingat ia nya mungkin ada hikmah di sebaliknya.....thanks umie n ainul.....sebab dah bagi tiup kan semangat pada deja pada saat deja rasa sedih n down kejap....thanks......n deja sangat menghargai nya.......

2 comments: