my new boyfreinds...........

sejak aku magang kat puskesmas nie..........aku dah ada bf baru..........kemana aku gie, mesti dia ada...tak pernah aku tinggalkan.........hehhehhehehehhehe.........nie wahyu yg saran kan pun......benda nie berlaku secara tak sengaja semalam masa nak balik......dia mengomel2 kat aku......"deja, treat lah motor tue seperti mana kamu treat ur bf, baru ada connection between both of u......dengan cara kena rajin mandi kan dier, kasi dier cukup makan, n antar dier gie spa tiap bulan untuk mantainan..........". Perh........boleh tahan jiwang gak si wahyu nie kan biler aku pk2 balik...tapi biler aku bandingkan motor adum yg aku pinjam ngan motor dier.........fuh....jauh giler beza nya.........motor dier bersih giler...........balik terus aku cuci semlm petang jugak.....sanggup korbankan jam tido petang aku kerana tak tahan telinga aku duk dengar wahyu membebel pasal motor adum tue kotor..............huh....baru aku tau....wahyu nie kuat gak membebel kl tgk motor kotor..........

kes tadi pulak....masa on the way aku balik....kesian BF baru aku nie...tak pasal2 tadi ter sondol lak bontot angkot..........nasib lah tak ada aper....just melecet sikit jer...........break kaki tak baper makan sangat...n aku lak lupa nk pakai break tangan........n si mita lak kat belakang dah membebel2....kata aku duk bawak laju..........bengang aku........padahal bukan salah aku.....salah org angkot tue....dier berenti tak bg signal kiri.........n masa tue aku lak baru turun dari bukit.....tak bawak laju pun....tetap akan kelihatan laju disebabkan oleh daya........bengang jer aku......dah lah BF aku melecet,bukan salah aku pun aku kena bebel gak........hemmmmmm.....what a bad day...............

No comments:

Post a Comment