Bila Boyfriends Meragam

huhuhuhuu......serius malu giler aku bila aku naik mtr semalam masa on the way nk ker tempat magang aku.......bayangkan jer lah....di simpang empat, selepas aku tunggu lampu merah bertukar menjadi hijau.....aku mulakan lah perjalanan seperti biasa....tapi malang nya...di tengah2 perempatan tue Bf baru aku nie buat hal dengan tiba2 mati...........bayang kan lah.....di tengah perempatan tue........keta n motor dari belakang semuanya HON aku......n aku menjadi punca nya macet......then biler aku start motor..tak nak hidup lak....nak tak nak aku kenalah sorong sampai ker pinggir seberang jalan, biler aku cuba start semula...eh boleh lah pulak......ermm...sajer nk kenakan aku.....huh.........pagi2 lagi bf aku dah kerjakan aku..........yg paling bestnya lak si wahyu n bung nampak aku....sesampai saja kat RSUD ujung berung, terus aku kena gelak sakan......siot tul.....bukan nya nk berenti tolong...gelakkan aku ada. BAPAK MALU GILER AKU......then wahyu saran kan aku untuk antar motor ke bengkel, betoi kan "???" (aku pula apa nama nya yg wahyu sebut). aku plan nk antar betoikan hari minggu nie...selepas aku dapat duit dari umie........

nie lah akibatnya "BILER BF BARU MERAGAM< AKU YANG KENA TANGGUNG MALU"

No comments:

Post a Comment