Sedih Pisan euh......

Hari nie......sungguh kuat dugaan yg aku rasakan. Semuanya menguji kesabaran aku......Ianya bermula dari aku gerak dari umah nak ker Hospital Tempat aku magang. Hari nie sama mcm minggu2 lepas. Aku gi hospital numpang ngan groupmate aku. Ermm....kerana aku tau dia mmg biasanya lambat, so aku gerak lah dari umah pun lambat, tapi tup2 aku kena tunggu dier ket tempat yg biasanya kitorang janji tue mau2 sampai sejam. Aku pujuk hati aku," tak aper lah kita menumpang,buat cara menumpang". Then masa aku gie toilet, lepas aku follow up pesakit, aku terkunci dalam toilet. Mujur aku bawak Hp, dapatlah aku call wahyu untuk tolong buka kan dari arah luar.huh........n yang paling tak bestnya...masa aku ikut visite dr.osman, isu indonesia n malaysia di timbulkan gara2 malaysia claim lagu "apa yg tajuk nya aku tak ingat" itu adalah lagu aslinya malaysia. Actually, aku sendiri tak tau yg isu itu lagi hangat di perkatakan. tau2 aku kena bang jer masa visite tue......baik depan pesakit, perawat baik gak depan kawan2 aku. tapi memang aku akui...terus lpas tue mood aku hilang total. Akhirnya aku ambil langkah untuk menunaikan solat zuhur bila selesai visite. Ermmm...sekali lagi aku di uji, selipar yg aku pakai untuk ker surau, di curi orang. lagi sekali aku kena minta tlg wahyu bawakan kasut aku ker surau. Sesampai jer aku kat Wad, tetiba dr.Paula seruh aku Mini c-exm. erm.....masa exm tue banyak yg aku miss, lantaran aku tak ada mood n aku tak leh nk fokus.

Huh.........kuat sungguh dugaan yang aku terima hari ini. Apa yg mampu aku buat, cuma aku banyak kan zikir jer dalam hati bagi mengubat hati aku yg entah tetiba jer aku rasa sedih sangat. Semuanya menumpuk2 kena aku. Semoga aku kuat mengharungi nya...."sabar yer, cuma tinggal lagi baper hari jer lagi........."aku pujuk hatiku yg lagi sedih.huhuhuhuhuhuhuhuhuhu...........

No comments:

Post a Comment