Malam yang sepi

Malam minggu yang sepi, tatkala orang semua sedang sibuk mempacking barang, aku juga tak ketinggalan untuk turut serta mempacking barang aku untuk di bawa pulang pada mlm isnin. Tapi dalam tengah2 packing, aku terjumpa inai yang aku bawak dari umah masa embah baru balik dari mekkah dulu. So apa lagi, terdestruct lah aku nya perhatian di tambah dengan aku kepenatan n no mood di sebabkan aku kena bang dengan konsulen IPD aku.hehehhehehehehehe.......lantak lah........so aku pun ambik inai tue,,,,then aku apply lah kat kuku kaki aku......so biler kaki dah mcm nie....lagi lah susah nak buat kerja kan? aku pun baring2 lah kat atas katil........tup2 aku tertido dengan kaki masih lagi berinai.huhuhuhuhuhuhuuhuhu.......biler aku terjaga.........habis dah comot kaki aku.....sebab tanpa sedar masa tido, kaki kiri aku menggaru kaki kanan aku.....tue biler bangun aku tgk kaki kanan aku bawah buku lali dah tercoreng2 warna merah seperti bekas garu.....hahahhahahahahha......buruk jadi nya......tapi nasib lah kalo inai kat kulit akan hilang dalam jangka waktu yang tak lama.

nie lah kaki aku, masa aku baru jer apply inai tue kat kuku kaki aku.........

Pagi2, lepas sahur barulah aku sambung mempacking.Erm.......habis sakit2 pinggang aku.......n biler dah settle semuanya terasa lapang lah pulak bilik aku....biler aku nyanyi2 dalam bilik...rasa mcm bergemalah pulak........sebab bilik nie dah hampir 50% kosong. Rasa sedih timbul lah pulak biler duk dalam bilik nie yang dah nak hampir kosong....huhuhuhuhuhuhuhu....jadi sentiment lah pulak aku kan.....hehhehehehehehehehhee..........Biler dah siap packing semuanya....total dier adalah dalam 18 buah kotak.huhuhu....tue pun awalnya 22 kotak...tapi aku buang2 mana yg tak patut,terus lah jadi 18kotak........tue pun aku orang kedua terbanyak bawak kotak selepas ehsan, 20 kotak dier bawak. Emmmm......tapi tue lah aku lupa lak nk ambik gambar barang2 aku bila aku dah siap packing. Tapi tak apalah.....yang penting sekarang barang tue dah selamat sampai kat Port Tanjung Periuk.



No comments:

Post a Comment