Radzia

hehehhehehehehehehhe.......aku ingat lagi masa hari isnin,aku mmg sengaja balik lambat dari rumah sakit ujung berung.ceh2....saja nk tunjuk rajin lah.......hehehhehehehhehe...bukan lah...aku memang nk stayback jap untuk siapkan status magang yg kena aku wat.......sebab kl kat umah aku surenya tak akan wat. sebab aku rasa banyak giler dugaan nya. Antara lain nya adalah duduk depan laptop nie dengan baca novel . Tue adalah masalah aku sekarang yg tak boleh aku atasi lagi sampai sekarang. Entah biler lah perangai buruk aku tue aka hilang. Kesian my Mr.abang.

Ok lah balik kepada cerita asal, on the way balik tue.....aku nampak lah sekelompok polisi duk menahan2 motor yg melawati jalan yg mereka nongkrongin. "Wah, mati lah aku mcm nie kl kena tahan" hati aku berdetik. Masa nie lah aku duk terus baca2 surah2 yg biasa umie baca kl ada road block kat mys. Dalam Baca nya baca, tetiba aku nampak polisi tue melambai ker aku. " Tawakal tu allallah". Dengan muka yg wat2 ala konfident, tetiba penunggang motor yg kat depan aku yg di tahan. " Alhamdulillah" doa hati aku. Balik aku cerita kat awie, windy n channy.hehehhehehehe....mana tak cuak nya.....sepanjang aku bawak motor adum tue...aku tak ada lecen. tue yg cuak giler bier ada radzia tue........then baru aku teringat, yg hari isnin tue adalah 24/8.....dah nak hujung bulan....memang polisi sajer jer wat radzia untuk cari duit poket lebih.

Alhamdulillah aku lepas buat masa nie......minta2 lepas nie, aku aman2 saja.

No comments:

Post a Comment