Gempa

huhuhuhuhuhu..........tgh aku duk melayan internet nie dengan dalam keadaan mengantuk.....tetiba aku rasa aku mcm terhuyung hayang........dah tue dengar suara kecoh2 kat luar............"eh, nie gempa ker?"sempat lak aku tanya dalam hati. Biler gegaran tue terus2an, aku pun kuar lah dari bilik........mie cepat2 turun bawah biler aku suruh........lama lah gak....adalah dalam 5minit lebih.....
kl nk di ikutkan, nie kali kedua aku merasa gempa di bumi indonesia. Gempa yang kali nie dua kali...kali pertama kuat, n kali kedua kecik jer........sumber dari mana gempa nie aku tak tau lagi......nampak nya malam nie kena tunggu beritalah gamaknya.......

alhamdulillah tak ada apa2 semuanya........aku mohon dari allah semoga selama 3 hari aku kat bandung nie....semuanya akan berjalan dengan aman sehingga aku selamat pulang ker malaysia.

No comments:

Post a Comment