Sorry

hari nie last day aku kat RSUD ujung berung, semua org dah pada tak masuk hari nie sebab dah pada pamitan semlm. Tapi kat RSUD Ujung Berung tidak......hari sabtu masih masuk n stase mcm biasa. Aku tak tau kenapa, bangun pagi nie aku rasa sedih sekali, sampai sikit sebanyak ianya mengganggu aku nya mood the whole day. Tambahan lak biler gie sahur ibu kata dier tak masak coz masa buka semlm semua pada buka di luar, so lauk banyak lagi. yang paling kesian aku n khairil lah, sebab kitorang semalam buka kat umah. So sahur aku makan nasi, sayur mlm td n telur goreng. huhuhuhuhuhuhuhuhu.....dah lah bangun kesiangan sahur nie.......then aku call umie.......kejutkan umie...tanya dier dah bangun ker belum..........sedih gak biler masa bandung gempa, tak ada pun familly member yg bertanya khabar. Huh....aku jadi emotionalnya pepagi buta nie......

Then ainul SMS tanya nk join ikut buka poser batch kat pizzahut n ambik gambar ker tak?huhuhuh...............nk ikut tapi aku tak ada duit sekarang. tengah betoi2 sengkek...banyak benda giler aku nk kena bayar. bayar kosan, bayar kargo,transport nk ambik barang, duit flight nk balik mys lagi. belum lagi duit nk sumpah dokter n wisuda lagi.huhuhuhuhuhuhuhu..............kesian umie..............dah habis belajar pun aku masih lagi minta duit dari umie........belum lagi beli oley2 buat diorg lagi.huh............balik mys nie sementara nk tunggu kerja, aku nk kena cari kerja sementara lah dulu. Bak kata umie " Orang lain berak gajah, aku pun nk berak gajah, orang lain tak buasir, kang aku jer yg buasir." So untuk elakkan aku buasir...aku kena cari kerja sementara.

Ainul, intan, ezee n aliah.....sorry yer deja betoi2 tak leh ikut.......memang deja betoi2 tak ada duit. sorry sangat dah buat korang upset. Deja tak bermaksud mcm tue. Sorry truely sorry.

No comments:

Post a Comment