Funniest day……

Nak di jadikan cerita…………..aku naik Putrajaya hari nie……sebab nk gie ker SPA, MMC, JPA, KKM untuk uruskan permohonan kerja aku…………..aku naik dengan umie, walid n uda…………..sepatutnya aku kena sampai dalam kul 8-9pagi……tapi kerana kitorang sesat jalan kitorang sampai dalam kul 10 pg………biler dah settle kat kompleks C kitorang nk kena gie kat kompleks B, sebab kat that kompleks ada pejabat pos……..oleh sebab kitorang tak jumpa signboard kompleks A n B, so kitorang pun putar2 lah kat round aboard putrajaya tue 3 kali……baru lah jumpa………….tak pasal2 dapat tawaf Putrajaya.

Ok biler dah settle hal aku…kitorang gie lak settlekan hal uda lak ngan company kapal…sebab dier nk belayardalam 2minggu lagi…………..biler dah settle kitorang anta walid naik bus untuk gie ker pining atas urusan kerja………….

Part yg paling best biler walid dah naik bus n kitorang kena balik johor sendiri dengan umie yg bawak keta……oleh kerana umie ada 2 co-pilot………..so itue lah yg membuatkan kitorang jadi sesat…sehinggakan kitorang dapat tawaf nilai putra lak…………hehehehhehehehhehe……….akhirnya kitorang balik ker johor lalu highway jugak, yg mana pada awalnya umie nk lalu jalan dalam jer……selepas dropkan uda kat ALAM untuk dier attends diernya convocation ceremony 24hb nie, kitorang terus balik ker batu pahat…………this time tak sesatnya……..sebab umie dah master dah jalan nie…………..lebih kurang dalam kul 12mlm kitorang sampai umah…………nasib besok umie tak sekolah, sebab sekolah dier cuti raya depavali sampai hari rabu…………

No comments:

Post a Comment