LIFE MUST GOES ON

504…..rasa mcm kem 503 lak…..hehhehehehehehehe…..tapi tue lah reality nya……..semuanya hanya mampu bertahan selama 504 hari jer selepas janji termetrai……….nk kata tak sedih bohong lah….tapi aku redha n pasrah pada takdir tue pun setelah aku menangis khaw2 nya……walaupun aku dah bersiap sedia dengan kemungkinan yg akan aku hadapi tapi biler ia datang…pedih tue tetap terasa……..apa yang aku rasakan 6thn dulu, ia nya berulang lagi. Luka aku berdarah lagi……….n kali nie ia sangat dalam sehingga aku rasa ia akan memakan masa untuk sembuh…………

Aku redha….n mungkin ada hikmah di sebalik kejadian yang aku sendiri tak perasan lagi……… Dengan adanya family n kawan2 yang selalu member sokongan di sekelilingku…….insyaallah kesedihan itu akan berlalu begitu saja seperti berlalunya air……… dan semoga dengan itu aku akan menjadi insan yang lebih tabah n kuat dalam menghadapi pelbagai warna warni kehidupan ini………. AMIN………

No comments:

Post a Comment