Small Gathering

Balik dari bandung aku di jemput leh GB kat LCCT. Aku ingat biler dier jemput aku, dier terus nak bawak aku balik umah dier…..rupanya dier nak bawak aku ker putrajaya…….kitorang jalan2 buang masa kat Alamanda. Jalan2 sampai semua kedai kitorang masuk, tapi tak beli aper2……hehehehhee…just nak cuci mata jer……biler dah penat jalan kitorang lak gie makan for lunch……biler dah kenyang…GB ajak aku tgk wayang lak…….cerita Tsunami at Haeundae……….habis tgk wayang kitorang gie tea time…..after that kitorang sambung lagi jalan2 kat Alamanda lagi……last sekali sebelum balik kitorang makan Steamboats. Habis tue makan baru lah kitorang balik rumah. Giler banyak aku makan, habis diet aku………….

Besoknya dalam kul 8pagi kitorang dah gerak nk ker arah pudu dengan menaiki monorell…..sebab aku nak kena balik johor petang tue. Tapi sebelum tue aku nk jumpa Ana. Kitorang janji kat Kl center…….kitorang merayap nya merayap, biler penat kitorang duk kat satu cafĂ© sambil minum2 then bercerita tentang banyak hal. Cerita tue baik tentang kitorang masa kat UITM, tentang kerja masing2, pengalaman masing2, perkembangan terbaru tentang diri masing2. Tak lupa gak sesi berfoto2 hehehehhehehehehhehhe……..sayang sekali….sepatutnya Alia ikut sekali, tapi di atas sebab yang tertentu yang dia tak dapat nak elakkan, menyebabkan dia tak dapat nak menyertai kitorang..

No comments:

Post a Comment