Alhamdulillah.........

Alhamdulillah aku bersyukur sangat pada allah…aku dengan kawan2 yang lain lulus n dapat gelaran Dokter. Syukur sangat sebab usaha selama 6 tahun nie akhirnya mendatangkan hasil…….ucapan terima kasih nie aku nak tujukan pada parents aku terutamanya kerana sentiasa memberikan aku semangat untuk aku terus maju. Tak ketinggalan juga pada embah yang tak putus2 mendoakan kejayaan aku. Di samping tue juga ribuan terima kasih pada angah, uda n usop sebab dah sudi melayan kerenah aku sepanjang aku tempoh belajar. Selain tue juga, jutaan terimakasih aku tujuka kepada semua kawan2 aku kerana sanggup berkonsi senang n susah sepanjang tempoh aku belajar. Di kesempatan yang sama nie juga aku nak guna gak untuk meminta maaf sekiranya sepanjang tempoh kita berkenalan. I will missing u all guys…………

No comments:

Post a Comment