event of the night

mlm nie........seperti yg dirancangkan semalam........aku n a'a dan juga rey plan nk gie tgk wayang cerita " karate kid ".......


tapi sayang nya rey tak dapat ikut di atas sebab2 yang tak dapat nk di elakkan............finally tinggal lah aku jer n a'a......plan pun di terus kan jugak...........tapi sayang nya cerita tue tak kuar lagi..............so kitorang pun tgk lah cerita" shrek forever after" .........best giler...........sepangjang movie aku gelak sakan...yang mcm aku tengok wayang tue sorang dalam panggung tue..........hehehhehehehehhehehehehehe...............selain gelak sakan yang aku dapat...........banyak gak lah pengajaran lain yang aku dapat.................antara nya yang paling penting adalah kita kena lah bersyukur dengan apa yg kita ada n hargailah ia selagi ia masih ada dan boleh............

erm......shrek dah dapat jumpa dia nya forever after..........hopefully aku nya forever after tak lama lagi..........

No comments:

Post a Comment