SEDIH

1huhuhuhuhuhuuhuhu.............balik dari dating dengan bf aku..........mlm tue aku kuar lah gie jalan2............aku ker summit............niat di hati nk belikan umie novel yg dia request kat aku tue............round nya round untuk cari parking kat bawah aku tak jumpa..............so aku gerak lah parking kat bahagian atas..........padahal hati aku berat jer nk ke atas.........tapi di sababkan aku malas nk patah balik...........so aku teruskan jugak.............n akibatnya.........keter kesayangan aku calar...................huhuhuhuhuhuhuhuhuhu
semalaman aku tido tak lena..........n mengharapkan bahawa tue cuma mimpi jer..........bangun ke esokkan pagi nya tanpa cuci muka n gosok gigi aku terus jer tgk keter.....tapi ternya keter aku mmg calar............huhuhuhuhuhuhuhuhuhu...........


calar teruk giler............


nie lak kat bahagian pintu belakang 2nd seat.........

No comments:

Post a Comment