killer silent

Diam......
membawa banyak maksud......
kalau aku diam......
mungkin aku tgh buzzy
mungkin aku tgh tido....
mungkin jugak aku tgh deppress......
boleh jadi jugak aku tgh sedih...........
atau pun diam aku kau tgh merajuk...........
tapi mungkin gak aku tgh marah.....
or mungkin gak aku speechless

diam aku yang dia tahu......
adakah aku merajuk....or aku buzzy......
kalau aku diam.....tolong lah jgn biar kan aku diam lama........
diam aku.....is a killer silent.....
sekali aku bangkit dari nya......
ia akan memberi luka yg dalam kat hati nie......

tapi kalau diam kamu aku memang tak tau apa maksud nya.........
so please let me know....what it means.........
sebab apa yang aku tau.......
biler diam berlaku........
khabar yg aku dapat adalah......
tamatnya sebuah perhubungan..........

No comments:

Post a Comment