raya this year

alhamdulillah tahun nie raya aku dapat sambut.....dengan semua ahli keluarga aku....adik2 semua balik.....tak apa biar aku nya kocek kempis sebab kena kuar kan duit raya...tapi aku tak kisah.....sebab moment2 yang mcm nie.....tak dapat aku nk beli dengan duit gaji yg aku dapat tiap2 bulan.......poket yg kempes...leh aku kembungkan dengan aku wat oncall...hehehhehehehhe................
mcm biasa.......hari raya pertama kitorang beraya rumah semua sedara mara sebelah umie......raya kedua kitorang duduk kat umah...tunggu semua cucu sedara embah datang pulak....sambil tue siap sedia sambut kumpulan marhaban lelaki kat kampung.......umie masak soto hari nie......then orang yg aku sayang datang beraya umah....walaupun sekejap,tapi aku takkisah...sebab dia sudi datang........thanks.......
raya ketiga....kitorang gie pulak umah sebelah walid......best dapat jumpa sedara2....wow...i really miss this moment.....dah lebih 5tahun aku tak sambut raya kat malaysia.....ramai giler sedara yg aku tak kenal.....dan yg kenal pun dah leh jadi tak kenal...sebab masing2 membesardengan cepat....begitu cepat masa berlalu.......haaaaa......tapi kat sini telinga aku leh tahan panas gak lah...biler soalan2 cepu2 emas di lontarkan......tapi nasib dapat di tangkis dengan berjaya nya....hehehhehehehehehhehehehhehe................
alhamdulillah...........i like this year raya............

No comments:

Post a Comment