night out.......

16/3/11...aku paksa angah untuk balik....sebab nk ajak another family kuar makan sama.....kali nie kuar makan.....angah ada...yang tak ada walid jer........tapi yg pasti dua orang yang kuat makan tue mesti lah ada...saper lagi kl bukan uda n adik usop......hehehhehehehehehhe............

this time kitorang makan kat kedai makan ARAB, kat parit raja......umie duk cakap jer dari hari tue...sejak adik usop ajak kitorang makan kat kedai makan ARAB kat KL yang tak sedap tue tapi leh tahan mahal....hehehhehehehehhe.......so mlm nie kitorang pun try kedai ARAB kat parit raja nie......

mlm nie niat memang aku nk belanja makan lah.....so aku dengan senang hati nya meng"oder" makanan........biler food sampai makan nya makan...then...aleh2 angah yang bayar...hehehhehehehhehehehehe....selamat aku......tapi walaupun aku oder banyak pun.....harga dier boleh lah tahan....tak begitu mahal lah pada aku.......berpatutan......
food dier pun taste ok....boleh tahan sedap gak lah.......sampai licin adik usop n uda makan.....embah mcm biasalah......layan kan aja kerenah cucu dia nie....hehhehehehhehehehhe...................



nie nasi Arab yang aku pesan.......ngan daging ayam


nie nasi arab yang aku tak ingat namanya......tapi uda yang dah tak sabar nak makan


nie kebab ayam n daging

3 comments:

  1. look nice....
    what's the place name?

    ReplyDelete
  2. allooppp..
    bila tgok ni, br perasan yg aA pun dh lama tak update blog

    ReplyDelete
  3. ooooooooo.....jum2 update blog a'a....
    tempat makan nie kat parit raja batu pahat johor

    ReplyDelete