happy weekend

bunyi tajuk mcm kelakar jer......mlm tadi lepas habis tgk wayang...tetiba jer si aliah or wanie ajak gie jogging kat gazibu besok......aku biasalah...on sajer.....

pagi tadi, kul 530 tepat aku dapat call dari aliah dengan tujuan nak mengejutkan aku n wanie....agar plan nk gie jogging tue terlaksana......

then tepat jam 600pg kitorang kumpul kat depan jalan sabar nk gerak naik angkot cichahem ceroyom, yg bertambang rp2000.sampai2....masing2 terus lah warming up....then kitorg wat slow walk dulu satu round.....then baru jogging....baru jer jogging one round...tetiba lak si intan n wanie ajak join senam aerobic yang di adakan di lapangan tue setiap hari sabtu n ahad......
so ikut lah kitorang.....sepanjang aerobic tue aku rasa entah aper2 jer yg aku wat......dah lah tak dapat kerja step dier yang sangat cepat......di tambah pulak dengan si intan lak yang duk gelak kan aku, setiap kali ada step yg aku wat, yg mana menurut dier lucu.....jadi segan lak aku......

dalam kul 730pg, kitorang selesai ber-aerobic.....kitorang pun beli air n bersarapan......oleh kerana habis makan...kitorang pun deside nk balik jalan kaki jer...........so berjalan kaki lah kiterang...........sampai umah lebih kurang dalam kul 900pg..........

habis berolahraga tue tak rasa aper2........tapi biler aku bangun tido petang tue...ya Allah.....rasa sengal seluruh badan aku......hehehhehehehehehehe.....tue lah rajin sangat bersenam mcm tue lah..........hehehhehehehehehehhe...........tapi walaumacamner pun aku rasa best biler dapat bersenam n dalam masa yang sama dapat hangout dengan member2 yang dah dua minggu tak jumpa.........thanks korang dah ajak deja join...........

No comments:

Post a Comment